Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Massor!!

Publicerad 2015-03-12 06:29:00 i Allmänt

I måndags började jag nytt jobb, börjar med en timaställning, sedan kan det bli vikariat. Har jobbat båda dag och kvällspass nu, så roligt jobb! Känner mig avslappnad och känner inte alls samma oroskänsla som jag hade på mitt tidigare jobb, nivet känslan av "Undra vad jag kommer få skit för idag som jag gjorde fel igår". Alla kollegor är positiva, o skrattar mycket tillsammans och kommunikationen är på topp! Natten mellan lördag och söndag ska jag prova på nattpass, tror det passar mig bra just nu, så jag hoppas på det går bra det med o att jag inte är allt för trött! Jobbet då? Jo det är en avdelning på Kvinnokliniken, både förlösta och icke förlösta mammor, så det är massor med bebisar på plats, o så söta alla är och lyckan man ser i föräldrarna är oslagbar!
 
Igår åkte jag till pojkarna en sväng och pussades och kramades, trots att jag var så trött, så fick jag massor av energi av dom, mina älskade pojkar!
 
 
Ibland undrar jag hur människor tänker, uppsåtet till att såra, men dom lyckas inte riktigt, och i slutänden slutar det med att dom faktiskt står där själva med byxorna nerdragna och får skämmas, sorry, men sånt gillar jag, KARMA!
 
Jag har skjutit bort människor i mitt liv som är ute efter att snoka i allt. Jag har insett nu under skilsmässans gång vilka som faktiskt är mina vänner, som faktiskt bryr sig om mig. Susanne och Daniel, Phia, Erika, Marinela; Tur jag har er i mitt liv, annars hade jag aldrig orkat resa mig igen. Så glad att ni ger mig tiden att landa och att ni emellanåt skickar ett meddelande om att ni saknar mig, jag blir rörd, och en dag kommer jag finnas där för er, starkare än någonsin.
Det finns några jag inte nämner, men ni vet själva vilka ni är, ni har också en stor roll i mitt liv ska ni veta!
 
Nu är det dags att fortsätta med kaffet, ha en skön dag alla, det ska jag ha <3
 
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela