Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Testet..

Publicerad 2015-05-22 22:29:18 i Allmänt

Valde imorse att göra ett inlägg för att testa några personer. Testet gick precis som jag förstod, grannen fick "veta" snabbare än vad jag ens gjort inlägget. 

C och jag hade telefonkontakt i slutet på september/början på november. Inte bara blev han en jag pratade med om gällande mitt privatliv, utan även fick han bli en mentor och vägledare. Jag fick veta att han siade en man som skulle komma in i mitt liv, som skulle ge mig allt vad jag behöver, han glömde dock den lilla detaljen att det var han själv han sett. 

I slutet på januari träffades vi lite, sedan hade vi ett litet uppehåll, jag blev utbränd, han behövde finna lugnet, sedan började vi om. 

Under helgen framkom det saker, som personer valt att lägga fram på helt fel sätt så hela mitt liv nästintill raserade, IGEN! Men jag valde att stanna. Jag vet att denna man är den jag ska leva med. Aldrig har jag känt som jag känt för någon, och aldrig fått så mycket på så kort tid. Han är allt jag önskat, och allt jag vill ha. 

Så nej, ni misslyckas totalt, för vi kommer hålla ihop, alltid, INGEN kommer kunna ändra på det. 

Nu ber jag er en sista gång, sluta, låt oss vara, låt oss få vara lyckliga, gräv och rannsaka era egna liv, trots att jag vet att mitt och hans är förbannat intressant just nu, men väx upp och visa att ni är vuxna! 

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela