Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Födelsedag!

Publicerad 2015-05-14 06:17:57 i Allmänt

Vid denna tidpunkt på morgonen, ringe Jespers mobil helt febrilt, hans kollegor behövde hjälp att öppna på jobbet, så jag valde att följa med i taxi, småvärkar hade jag men inget mer med det. Vi åkte hem kommunalt och jag fick till slut värkar... Jag ringde förlossningen och dom bad mig ta 2 alvedon. Alla värkar släppte och jag blev hur pigg som helst! Dagen flöt på och vi la oss i varsin soffa för att se på "Beck". I nyheterna la jag mig i sängen, och när jag nästan är påväg att somna så small de till i magen, -värkarbetet hade startat!

Ringde förlossningen som tyckte vi kunde komma in, ringa mamma som skulle vara med på fl, in i taxin o chauffören verkade mer glad än mig haha!

Inne på förlossningen var jag öppen 6 cm och det erbjöds EDA, det tog jag o försökte sova. Upp o promenera, sova, dricka äta.. 

12:00 säger dom att det är dags att börja krysta, 12:27 fick jag min älskade unge i famnen, min Noah!
Jesper fick ta Noah till doktorn då dom hade kört en smäll, Noah hade på något sätt lyckats bryta sin överarm påväg ut, men läkaren var inte förvånad... Kroppsstrumpa i 8 veckor för att hålla armen fixerad, men sån fin liten kille vi hade fått! 

Grattis älskade Noah på din 8-årsdag,
Mamma älskar dig så mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela