Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Maj då!

Publicerad 2015-05-01 08:32:24 i Allmänt

Jahapp då har vi entrat Maj månad, månaden då de är smockat med grejer..

Pojkarna fyller år, Caspian ska in på dagis, jobb, lunch på Lucas skola...
Samtidigt känns de skönt att de finns lite att göra!

Valborg blev lugn, så skönt, har inte mått 100 de senaste dagarna då damerna i huset bjussat på förkylning, men ska inte klaga, de var länge sedan jag var vissen.

Idag är det kvällsjobb sen snabbt hem till hjärtat mitt då han ska på äventyr hela natten, imorgon blir det lugna gatan för att på söndag åka o mysa med pojkarna, som jag längtar!

Hoppas ni alla får en skön helg!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela