Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Nu räcker det!

Publicerad 2015-05-16 14:10:01 i Allmänt

Ja jag och C är tillsammans. Vi mår bäst tillsammans, alla barn tycker om varandra. Vi kör med raka rör till varandra, ärlighet, dvs vi berättar allt för varandra. Att det är massa dumma påståenden som han skulle gjort eller inte som folk kommer med gör mig ledsen. Respektera att vi har ett liv tillsammans och inte har planer på att lämna varandra. 

Vi har båda lämnat långa förhållanden, förhållanden som vi inte mådde bra i, vi fann varandra i mörkret. 

Jag vill bara vädja till er som "håller på"; lämna honom ifred om du inte kan glädjas åt att han nu får det han förtjänar, lämna även mig ifred om du inte klarar av att se mig må bra för en gång skull på länge. 

Anledningen till detta inlägg är för att endel gärna lägger sig i utan vetskap om vad som pågår. 

Jag litar helt på C, vad han säger och vad han gör, och INGEN kan komma emellan oss.

Ha en skön helg!

/L

Kommentarer

Postat av: Phia

Publicerad 2015-05-16 14:28:45

Det är alltid folk som skall lägga näsan i.
Om ni mår bra så är det väl bra då :) Skit i vad folk säger.....
Ha mysigt så länge ni vill och INGEN kan stoppa er :)
Kram <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela