Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Plötsligt..

Publicerad 2015-04-22 12:15:10 i Allmänt

Ibland måste man stanna upp och bara få vara en stund, under denna stund brukar massor med känslor virvla inom mig. 

Jag har själv gjort valet att ta avstånd från många av mina vänner, för att jag måste. Jag måste få bearbeta saker i min takt, på mitt sätt, utan att bli dömd eller få åsikter om mina val. 

Även har det varit mycket snokande, så vill inte ge någon något, att mitt liv kan vara så intressant är förvisso värmande, men tycker endel kan ta tag i sina egna liv innan man lägger sig i andras. 

Nu ska jag snart åka o hämta min Lucas som ska opereras imorgon, jag är inte orolig för själva operationen, mer att jag vet att själva proceduren med att bli sövd kommer bli jobbig.. Men har mitt hjärta vid min sida som jag kan ringa till om jag bryter ihop.

Nu ska jag packa ihop mig o flänga iväg till Huddinge!

Ha en skön dag/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela