Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Att man orkar...

Publicerad 2015-05-19 20:22:41 i Allmänt

Lägga så otroligt mycket tid på andra människors liv.. Det känns bra att ni pratar bakom våra ryggar, det betyder bara att vi är steget före er! 

Idag kom det hem en supertrött tjej, den andra satte sig o stickade, måste köpa mer garn, nya stickor o nålar åt oss alla så vi kan pyssla mer! 

Idag har jag annars varit på ett jobb med mitt hjärta, han är för jävla duktig med sina gåvor! Så stolt över honom❤️

Nu blir de tv en stund innan de är dags o sova, helt slutkörd efter helgens bravader med jobb o kalas! 

Ha en skön kväll!




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela