Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Skitnatt!

Publicerad 2015-05-11 08:10:16 i Allmänt

Klåda över hela kroppen o sjukt svårt o komma till ro, så nästan hela natten har jag varit i vakenläge. Jag har tänkt så supermycket på allt och ingenting, främst saknaden av mina älskade pojkar, så ska åka nu i veckan o mysa med dom lite! Ska även försöka få till en klipptid, håret skriker ju!

Annars blir det mycket vila denna vecka, har lite rensningar o läggningar att göra, men har en fullbokad helg med kalas o jobb framför mig, pojkarna fyller år, sjukt vad tiden går!  

Varför uppskattas inte människor som konstant ger av sig själva? Förstår inte hur man kan välja bort människor som gjort allt för en...

Nu ska jag vakna till liv så dagen kan börja! 

Ha en skön dag!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela