Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Älskade unge!

Publicerad 2015-05-12 06:37:52 i Allmänt

För 6 år sedan låg du ännu i magen o bråkade, så många turer till förlossningen för du gav mamma sånna hemska anfall, som läkarna försökte hitta felet, o till slut så, du sparkade på min urinblåsa så urinet åkte tillbaka till njurarna, samma smärta som njursten, gallsten och förlossningsvärkar. Vad vi inte visste var att om drygt 6 timmar skulle förlossningen starta, en störtblödning som skrämde livet ur mig, sittandes på golvet med intensiva smärtor, en 2-årig Noah sittandes på huk o undrar vad mamma pysslar med... Snart fylldes huset av vänner som skulle passa Noah, ambulanspersonal som hämtade mig, och 17:07 föddes en liten Lucas på 51 cm och 3900 gram!

Grattis min älskade 6-åring på födelsedagen, mamma älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela