Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Hemgång!

Publicerad 2015-03-20 06:40:03 i Allmänt

Har i några dagar nu varit hos min stora kärlek och myst, idag blir de åka hem för att ikväll träffa lite vänner för att ta några öl, sen blir de möta lillebror för sällskap hem! 

Imorgon fyller min älskade Caspian 1 år, vad hände?! Känns som jag var på förlossningen igår, men mycket har ändå hänt som gjort att tiden känns som att den gått långsamt. Skilsmässa, tårar, skratt, vinster, förluster, men allt blir snart bra!

På söndag är det ett dagpass på jobbet som väntar, ska bli kul, älskar detta jobb, o alla kollegor är helt fantastiska, ingen dömer en, alla hjälper till om de blir problem! Precis som det ska vara på en arbetsplats!

Snart dags att starta dagen och sedan inleda helgen!

Ha en skön fredag alla!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela