Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Underbara barn

Publicerad 2014-10-01 19:09:27 i Allmänt

På lördag släpar jag med Noah till "Underbara barn" mässan i Älvsjö!
Han kommer protestera så de skriker om de så jag får helt enkelt antingen bara säga att vi ska göra något kul eller muta med en slant haha!

Caspians dop blev riktigt lyckad, stort tack till alla som deltog denna dag för Caspian, och ännu mer tack för alla presenter och fina kort han fick!
Vi har fem faddrar till honom, dom alla är helt frälsta i honom så jag är otroligt glad att alla sa ja!

Jesper jobbar sent idag, så jag åt middag senare än pojkarna, tråkigt men sånt är livet!

Imorgon ska jag till jobbet en sväng sedan ska vi handla på "Pulsen", dom hade massa bra priser!

Nu ska jag lägga de stora pojkarna så jag får lite lugn, Caspian sover redan.

Ha en skön kväll! 

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela