Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Skåne!

Publicerad 2014-07-18 06:18:49 i Allmänt

Vi njuter av livet här nere i Skåne, det är tyst, alla säger Hej här på Råå och är glada! Barnen badar varje dag, oavsett väder! Dock ville dom gå hem igår efter ca en timme då molnen kom och jag tror dom var ganska trötta.. Noah var hos sin pappas kusiner och lekte häromdagen, det gjorde honom gott, han hade kul o han behövde få "inte leka med sin bror".

Idag ska vi åka till stan, se på utställning, äta på donken som barnen saknar och handla lite till oss!

Imorgon förmiddag ska vi åka till "Lotties trädgård", det är en sån där obligtorisk sak jag måste göra när jag är här, bara älskar att gå omkring i trädgården där och bara njuta av tillvaron!

I övrigt är jag smått arg för en del saker, eller inte så smått arg, snarare ledsen. Människor som ska nässla sig in i min mans liv och inte ens vara kapabla till att kunna be om förlåtelse för det hen gjorde en gång. Det sitter kvar än idag. Falska människor är bland det vidrigaste jag vet...

//L

Kommentarer

Postat av: Phia

Publicerad 2014-07-18 06:30:15

Hoppas du kan njuta så mycket du kan av Skåne vistelsen :) . Alltid lika bra med massa återhämtningar :) .
Angående falska människor är det ju alltid sådana runtom en.
Men man skall ju alltid vara stark i ett förhållande, tillit är viktigt :)
Kramar till dig och barnen <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela