Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Äntligen!

Publicerad 2014-07-04 06:13:46 i Allmänt

Nu är vi äntligen i Skåne på Råå! Vi har varit här 2 nätter och det är så tyst, varmt och skönt här. Inatt har det regnat massor vilket behövs, gräsmattan skriker efter vatten och solen gassar hela tiden på gräsmattan och alla blommor så det är ingen vits med att vattna riktigt. 

Pojkarna har sedan i onsdags varit på fotbollsskola, dom tycker det är hur kul som helst, det blir nog till att låta dom fortsätta hemma sedan, men då måste jag verkligen skaffa oss en cykel så vi kan ta oss dit!

Idag vet jag inte vad som händer, men funderar på om vi kanske ska ta en promenad här på Råå, så mycket fint att titta på, havet, husen... Här vill jag bo!

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe o njuta av morgonen!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela