Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Valborg!

Publicerad 2014-04-30 08:27:38 i Allmänt

Jahapp, igår var det läkarbesök för Caspian, allt såg bra ut och jag behöver inte oroa mig för hans blodsockernivå då han gått ner ca 300 gram. Nu ska han matas varannan timme med flaska efter amning, puh! Men jag ger mig inte, jag ska få bukt på amningen så jag kan helamma sedan!
 
Idag blir det städa av, jag tog köket igår så nu är det bara resten av lägenheten kvar! Tur att Jesper är hemma idag så han kan ta Caspian och pojakrna så jag hinner med!
 
Sedan kommer E och D med deras son och även S på middag innan vi går ut o kollar brasan, tur att jag inte lämnat ner vinterjackorna så man slipper frysa ihjäl ikväll!
 
Nu är det dags att göra frukost innan jag sätter igång med städningen!
 
Ha en skön dag/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela