Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Uppe långt innan ottan!

Publicerad 2014-04-04 04:28:35 i Allmänt

Vid 03:00 vaknade Caspian och tittade runt i ett bäcksvart sovrum, jag valde att gå upp med honom så Jesper får sova. Idag ska jag lämna kidsen, sen tänkte jag promenera till jobbet o ta en fika, saknar jobbet väldans mycket, jag har varit borta i 3 veckor men det känns snarare som månader:) 

Senare idag måste det handlas garn så jag kan göra klart väninnans sons tofflor som jag varit på G med i typ 2 månader haha! Jag gjorde ett par men blev så sjukt missnöjd att jag nu skrotat dom och gör om dom helt!

Hormonerna flödar ännu och faktiskt emellanåt gråter jag, men vet inte varför egentligen, mycket är nog att tiden ska gå så fort, Noah blir 7 och börjar ettan, Lucas är inte längre vår "lillkille", och vi har en ny familjemedlem som vi alla 4 älskar så mycket!

Jag vill även be om förlåtelse till alla er som jag kanske "undviker", jag är bara så himla trött, vill sova mestadels, men snart är jag på banan igen, då ska jag umgås med er alla!

BVC var här igår och sköterskan är jätte gullig, synd att hon bara är tillfällig:(
C har iaf gått upp igen och ligger bra på kurvan, och vi fick papper på nya råd och "tillstånd".. Man får numera dricka 1-2 glas vin/vecka, napp rekommenderas, dom ska sova i egen säng för att inte riskera att bli utsatta för kvävning, så var det inte då Lucas kom!

I helgen hoppas jag att vi kanske kan åka till söder och hänga lite, men vi får se vad Jesper och pojkarna säger!

Idag fyller lillasyster år, vi får helt enkelt se om vi drar oss ut till Tyresö, vill inte planera in för mycket på dagarna såhär i början:)

Nu ska jag dricka mitt kaffe!

Ha en skön helg allesammans!

/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela