Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Pendlande humör

Publicerad 2014-04-16 05:53:31 i Allmänt

Som rubriken så är det så det är för mig bokstavligen talat. Jag dalar mellan att vara lyckligast på jorden till att vara helt knäckt o bara vill försvinna. Just den känslan kommer inte ofta, men när den gör det, som igår så kryper jag ihop i fosterställning o bara gråter.
Det är inte det att det är jobbigt att plötsligt ha tre barn, utan det är allt runtomkring, man får inte ha dom rutinerna man alltid haft, Caspian är liksom inte den typen som vill ligga lite själv, han ska vara med öööverallt.
Så är det de här med tvätt. Just nu skulle vi behöva tvätta 3 gånger i veckan, men den tiden finns inte alls.
Tvättmaskin står klart överst på önskelistan!
 
Nåväl, idag ska vi åka till skansen hela familjen, det ska bli så mysigt!
 
Nu ringer Caspians skalmanklocka, dags för mat o blöjbyte!
 
Tjingeling/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela