Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Mysig helg!

Publicerad 2014-04-21 09:23:24 i Allmänt

På långfredagen så var jag uppe hos en arbetskompis och hade det hur mysigt som helst! Sedan på lördagen hade det anordnats mys i parken med påskäggsjakt och korvgrillning, det var så mysigt!

Tröttheten är konstant igång, men tiden går fort och Caspian sover ändå bra på nätterna så jag ska inte klaga! 

Planen idag är att traska upp till rådsparken och grilla korv till lunch, tror dock jag behöver en PN innan dess...

Och sen har vi de här med människor. 
Jag blir helt matt i hela kroppen av vissa beteenden så det är inte klokt, därför försöker jag släppa och gå vidare, för negativ energi är inget som är välkommet hos mig just nu!

Nu är de dags att ge lilleman mat och sen smått börja klä på sig o gå ut!

Ha en skön dag/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela