Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Storm!

Publicerad 2013-10-18 06:46:01 i Allmänt

Det spöregnar och blåser storm ute, det skulle ju snöa :(
Nåväl, snön kommer så småning om!

Förra veckan var jag så galet irriterad på så mycket saker att jag nästan exploderade, men nu har jag glömt bort det mesta så det är ju bra det!

Idag väntar ett kvällspass och jobb hela helgen, dock idag tänkte jag börja tidigare för att hjälpa mina kollegor med lite dokumentation, så det blir en tidig lunch för min del och innan dess ska jag försöka städa lite, och sen möta upp en tjej för att köpa ett par skridskor till Noah, sen ska jag på jakt efter skridskor till mig själv, får se om Lucas vill ha ett par också, dom brukar alltid ha små på "PMU" här i Huddinge, en secondhand butik.

Noah ska ikväll gå på Disco med en kompis, hoppas verkligen han tycker det ska bli kul, ett smart sätt att få in lite pengar till klasskassan tycker jag!

Nu ska jag väcka man och barn så de kan gå till skolan!

Ha en skön helg allesammans//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela