Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Skitnatt!

Publicerad 2013-07-28 05:54:57 i Allmänt

Inatt har det varit en sån natt då de känns som om man bara blundat, dock vet jag att jag drömt massor av knasiga drömmar, osammanhängade..

Nåväl, idag ska de tydligen bli upp emot 30 grader här, det blir definitivt havet idag! Igår badade jag med bästa Nanni och min svägerska Somme, det blev en kort stund, men å vad jag skrattade, tack tjejer!

På tisdag väntar hemgång, vilket känns tråkigt då allt är så bra här! Jesper säger att jag är väldigt rofylld här, o jag märker till och med på min hy i ansiktet att detta gjort susen för mig!

Nej, hit vill jag flytta för alltid, men om de skulle bli så, så skulle jag sakna mina vänner otroligt mycket!

Väl hemma väntar utgång på lördag med Sussu och Pontus, ska bli riktigt kul! Var vi hamnar har jag ingen aning om och på dagen ska vi passa våra vänners son som är så sjukt bedårande!!

Nu ska jag kolla lite på GW innan pojkarna vaknar!

Kärlek/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela