Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Havet!

Publicerad 2013-07-24 20:12:01 i Allmänt

Just nu sitter jag vid havet, av den enkla anledningen att jag får ont under revbenen på höger sida av mellangärdet, jag har haft liknande fast på min vänstra sida.. De tog ett par dagar sen var de över, men ganska frustrerande att man får gå i slow motion för att inte få ont..

Här är det galet skönt att sitta lycklig som ledsen, ljudet av vågorna som skvalpar mot land är urmysigt!

Även på denna strand brukar jag alltid plocka stenar som jag använder som dekoration hemma, till ljus, vaser, balkong, ja lite så!

Imorgon ska vi alla åka in till Helsingborgfestivalen och strosa, och naturligtvis kolla på Sean Banan! Hans humor är på samm nivå som min hahaa!

Ha en skön kväll allesammans!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela