Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Dag i staden!

Publicerad 2013-07-22 05:15:26 i Allmänt

Igår var vi inne i stan, dock var det mycket som hade stängt, men kände att vi alla 4 behövde en dag utan stranden då vi alla nästan ser ut som pepparkakor! Idag ska vi ta dagen som den kommer o jag känner för strandhäng! Pojkarna vill göra allt och ingenting, dock har vi en liten krabat som säger: kan nån bäääja mej?! Vet inte om jag pressar honom att promenera för mycket? Eller är han bara lite latis? Nåväl, igår fyndade vi på bra tycker jag ändå, ett par shorts o 2 fina linnen från "Gina Tricot" för 147:-, på "Stadium" hittade jag en sån där fleece tröja som är tjockare, lite längre "hår" för 200:-, nypriset på den var 1199:- :), Noah fick ett par foppatofflor och en T-shirt han spanat in.
Sen gick vi till gyllene M o åt lunch, ingen blev så glad som Noah haha!

Jag gick en PW igår, nästan ända fram till Rydebäck o hem igen, jag sprang sista biten, galet najs!!

Nu ska jag glo tv-avsnitt o vänta ut dimman som ligger här över o se solen komma!!

Ha en kanondag allesammans//Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela