Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Dag 1

Publicerad 2013-07-16 05:35:39 i Allmänt

Igår var första dagen på min semester! Den tillbringade jag på förmiddagen i soffan, sen åkte jag o två kompisar o deras charmtroll till staden där vi promenerade på söder! Dagen avslutades med middag på "Pizza hut" där jag o Jesper som vanligt delade på en mediumpizza, jees att man alltid blir så mätt där!

Idag ska jag packa på förmiddagen för att sedan ta tåget till malmö, svärmor min ska hoppa på mitt tåg i Linköping eftersom hon ska jobba i tingsrätten där, mysigt med sällskap!

Nu ska det pillas naglar innan allt packande o frukost börjar tjingeliiing!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela