Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Saker...

Publicerad 2013-01-25 06:34:51 i

Som man inte ska glömma!

Släcka ljusen, stänga av spisen, kaffebryggaren, dra ur alla kontakter när man reser bort, äta, sova, gå på toa, vänner.

Jag stör mig på att andra människor kan få sin respektives liv överkört. Att inte låta personen få styra själv emellanåt vad han eller hon vill göra, känns inte riktigt OK.

Att stå en människa så otroligt nära till att helt plötsligt bli en fiende, kommer nog en dag att ligga dig i fatet.

Det finns 3 personer som jag är riktigt besviken på, och jag har sedan ett tag varit redo på att sluta bry mig om er. Om det är viktigt för er att veta hur jag mår, så föreslår jag att ni frågar Mig och inte min man. Jag föreslår att ni slutar försöka ta er in på min fb, då den är till för mina vänner och för att jag vill dela mitt liv med dom.

Pinsamt att en av dessa 3, en gång sa; "Vi borde ses o prata, jag vet ju innerst inne menade väl", men å andra sidan har det snart gått 1-2 år (minns inte riktigt) sedan jag uttryckte min välmenade åsikt om ditt barn.

En person och dennes respektive var på min och Jespers bästa dag i vårt liv, vårt bröllop, vi kände dig inte ens, men jag anser att det är trist att vi inte fått ha vår nära vän kvar.

PUNKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela