Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Wooops...

Publicerad 2013-02-06 04:45:14 i

Det var några dagar sedan jag skrev, men det har varit full rulle!

I helgen var jag ute med jobbet, å jag hade så roligt! Tusen tack alla ni!!

Igår fick Noah feber, det var nästan väntat då han varit snorig o småtrött ett par dagar.. Mammas stora hjärta!
Snart kommer beskedet om vilken skola han får börja på, jag finner detta helt oacceptabelt, att han kändes som en liten bebis nyss, o nu ska han börja skolan!!

När det sedan är dags att börja ettan så kanske vi tar vårt pick o pack o sticker till skåne-land, men det är lite saker som måste ordnas innan dess, som körkort till exempel!

Jag har all tid i världen, men måste ordna med nytt tillstånd blää...

Nåväl dags att dricka kaffe och fundera på vad som ska skrivas i nästa inlägg;)

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela