Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Så larvigt!

Publicerad 2013-02-14 05:40:18 i Allmänt

Bara idag ska jag älska min man lite extra. Bara idag ska jag vara extra snäll och extra till lags för honom.
Vilket skämt! När jag gick i skolan skulle man köpa rosor och skicka anonymt eller med namn till folk. Jag fick rosor ibland av mina vänner. Men i övrigt så förstår jag inte vitsen med alla hjärtans dag.
Jag älskar väl Jesper villkorslöst alla dagar eller?
 
Igår var vi på HS först med Lucas som skulle göra ultraljud på sina njurar, o fy bubblan vad han var duktig!
 
Senare på dagen kom Noahs klåda, och vi fick tid på VC. "Förkylningsvirus", in my ***...
Ska försöka ringa till BUM idag och se om dom kan hjälpa oss med hans klåda, jag tror nämligen att det är någon allergi.
 
Nu Kaffe, sen mysa med barnen!
 
Kram //L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela