Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Fasen också!!

Publicerad 2013-02-16 18:17:41 i Allmänt

Jag som nästan aldrig är sjuk, har åkt på både feber och hosta!
Pojkarna var helt slutkörda igår, men idag har dom varit piggare. 
Grannpojkarna kom ner på besök vilket gjorde både Noah och Lucas jätte glada, jag har ju inte så skyhög feber, så mig gör det inget att det är lite livat här, två barn eller fyra kvittar lite känner jag, och de sköter sig själva..
 
Nu kommer Jesper hem snart, då kan jag koppla av i soffan helt och hållet och bara vara.
 
Nu är det dags för ett stort glas citronvatten igen!
 
Ha en bra kväll alla/ sjuka Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela