Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Orka!!

Publicerad 2012-09-19 07:53:51 i

Nu är det tredje dagen med feber, vill bara att den ska försvinna, framför allt för att jag ska orka vara mamma och fru, men sen för att kunna jobba, det suger ju att bara ligga hemma i soffan och vara orkeslös! Hoppas att när jag vaknar imorgon att febern är borta, jag ska ju jobba i helgen!!

Lucas är också lite mer snorig nu, men han verkar ändå relativt pigg, så vi får se om han också blir dålig..

Många är förkylda nu, och jag hoppas att det inte blir mer nu på ett tag sen!

Jesper har återbesök nu på morgonen angående sin hand, han har betydligt mindre ont nu och verkar mest störa sig på att handen är gipsad, han har ju fått använda den gipsade handen ändå, trots att jag försökt att underlätta hans vardag, typ köpa färdigskivad ost, skurit upp det som ska lagas o så.. Men han kan själv;)

Nu ska jag dricka upp mitt the, som jag fick av finaste Marianne och Jocke i födelsedagspresent!
MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela