Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Lite sådär...

Publicerad 2012-09-01 07:08:00 i Allmänt

Regn, regn och regn, och så lite tårar på det..




Bra att jag publicerade innan jag hann skriva klart...
Livet känns tufft just nu, en skadad man, ett barn som ska till BUP på måndag och tankarna bara snurrar om honom, gammalt som inte vill lämna mig ifråd som påminner en ständigt om ens tuffa uppväxt... nåväl, jag skyller allt på regnet, för hade det varit soligt ute så hade det kännts bättre. Allt ordnar sig, men jag vill att allt ska ordna sig NU!

Kommentarer

Postat av: Phia

Publicerad 2012-09-01 07:52:33

Allt kommer att ordna sig, men det kan ta tid i bland.
Du ska ta en sak i taget och inte fokusera på allt samtidigt, det är nyckeln till att man orkar. Tro mig har varit i din sits. Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela