Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Jesus Christ Hell!

Publicerad 2012-09-30 07:49:17 i

Noah har nåt virus som vandrar runt i kroppen, det har gett en 6-8 timmars skyhög feber, huvudvärk, röda utslag, kräkningar. Igår var vi på akuten då huvudvärk och kräkningar inte är en bra kombo! Under tiden passade Lucas på att kräkas en vända, vilket han alltid gör en enda gång då han får feber.. Bah!

Igår var jag även och såg Jesus Christ Superstar med Olle och hans mamma, supertrevligt och självklart var föreställningen GRYM!

Idag ska jag försöka lufta barnen lite, det är inget som skadar dom, sitta i parken bara o andas lite, annars ska jag försöka ragga tag på en tvättmaskin då lakan och tröjor blev nedkräkta...

En annan sak, jag glömde ju min plånbok hemma igår vilket jag upptäcker på sjukhuset, så taxin fick vända, vi sket sen i taxin och bad Jocke köra oss, så jädra snäll alltså! Och sen kom han även och hämtade oss, här ska bakas en tårta!

Skickar en inbjudande bild från sjukhuset också!

Ha en bra fortsatt
helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela