Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Jag vann!!!!

Publicerad 2012-09-20 07:41:32 i Allmänt

Jag vann över febern, sömn och vila är den bästa medicinen, och så lite febernedsättande såklart!
Nu ska bara snuvan försvinna också, men vilken otrolig skillnad 0,5 grader gör på ens kropp, jag mår dåligt väldigt snabbt vid mindre stigningar av febern, men nu hoppas jag att jag slipper mer förkylningar! Jag funderar dock på om jag ska vaccinera mig och barnen mot influensan, vi har haft den en gång här o dy bubblan vad det var hemskt, tur i oturen låg hela familjen i 40 graders feber, och dieten bestod av glass, cola och soppa, ingen orkade äta något, eller laga något för den delen heller, den enda som pallrade sig ut för att handla var Jesper, min kämpe!

Idag ska jag och barnen åka in till stora staden, det blir en tur till "Panduro" och sen tror jag vi ska gå till kungsan och kanske ta en sväng genom gamla stan, bara jag och barnen, kan bli mys!
Dock ska jag ha sällskap på tåget med E och hennes lilleman som smittat mig, och så hennes mamma O!

Just nu vibrerar hela golvet här hemma för att dom håller på och bygger en labyrint-ramp utanför, tur att man inte jobbat natt eller så!

Nähä, dags att fylla på kaffe-koppen och sedan få i oss lite frukost!

En sak jag undrar bara, inom loppet av 30 min har jag hört orden "Håll käften" och "Käften" i "Shrek" minst 2 gånger, varför svära i en sån populär barnfilm...?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela