Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Fasen då!

Publicerad 2012-09-02 05:43:50 i Allmänt

Har virvlat runt i sängen inatt igen, somnade rätt fort igår... Var ju hemma mest hela dagen pga regnet, men på EM gick vi ut och träffade Lisa och Zack. Dom hade kul som vanligt och idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på..
Har ett pass inbokat på SATS 10:30 och kanske åker vi till mamma efter det, vi får se helt enkelt!

Skulle behöva köpa gummistövlar, men det ser ut som att jag får vänta tills nästa månad, de är så dyra :S

Nä, nu ska det spelas lite, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela