Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

UVI!

Publicerad 2012-11-07 06:02:09 i

Igår ringde jag till vårdcentralen, som naturligtvis tyckte jag skulle åka till akuten... Så jag och Lucas åkte dit och hans urin var fylld av bakterier, massor av vita blodkroppar, och övrigt som visar på urinvägsinfektion. Detta förklarar ju varför hansfeber varit i stil med fritt fall, upp långsamt och snabbt ner. Mammas lilla hjärta, hoppas nu att odligen inte visar något, för annars sätts en karusell igång med ultraljud, prover o jag vet inte vad, önskar så att jag kunde ta över hans åkommor istället!!

Idag blir det vab igen men Noah får vara på förskolan, detta ger mig tid till att röja lite i klädkammaren..

Oooo snaaaaaart fyller jag år tjohooo!!

Kommentarer

Postat av: Phia

Publicerad 2012-11-07 06:13:41

Hej, Ja ibland är det jobbigt när de små liven blir sjuka.
Ta väl hand om lille Lukas.

Och tänk att Nalle Puh är så klok

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela