Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Spänningen...

Publicerad 2012-11-30 05:31:53 i Allmänt

...som uppstår i väntan på vissa saker. Jag hoppas av hela mitt hjärta att detta går vägen!
Kan inte skriva vad än, men i sinom tid ska jag skriva!

Idag är det fullt med snö på backen, vilket innebär att jag kommer ta ut pojkarna på förmiddagen och låta dom åka pulka innan det är dags att lämna dom på dagis! 
 
Igår var vi inne i stan, blev nya skor till mig och Jesper samt stora julkulor som jag hittade på "Åhlens" som jag ska dekorera vårt valv med. På "Lagerhaus" hade dom ytte pytte små kulor, så himla söta, vilket hade vart häftigt att få sätta upp, men jag kan å andra sidan inte spika upp 100 st i taket haha!
 
En gran måste införskaffas, undrar om man kan lägga alla klappar under granen, pojkarna lär nog låta dom vara men katten älskar ju presentsnören, och det är trist att man inte kan dekorera dom med det..
 
Nu är det mer kaffe, sen dags för lite pyssel!

Ha en bra dag! /L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela