Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Orolig!

Publicerad 2012-11-02 06:13:34 i Allmänt

Lucas har nu ögoninflammation i båda sina ögon, och nyss kom han upp och grät för att han hade ont i magen. Såklart drog jag vardera knä upp mot magen och Lucas skriker när högerbenet kommer upp... Det blir till att avvakta, o jag hoppas verkligen inte att det är blindtarmen som spökar!
 
Idag ska jag vaba, på grund av Lucas ögon, men behåller Noah hemma också, så kan Jesper åka och jobba, så har vi vabat en varsin dag denna vecka. 
 
Nä, mycket mer än så blir det inte i detta inlägg, men uppdaterar snart igen!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela