Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Mitt liv. Mitt val.

Publicerad 2012-11-24 07:20:27 i

Jag har nu lite smått börjat rensa bland mina "fb-vänner". Varför? Jo för att från början hade jag väl en 5-700 vänner. Vänner som jag en gång sagt hej till på krogen eller i något annat sammanhang. Varför ska jag låta dessa människor ta del av mitt liv när jag aldrig pratar med dom? Jag skulle kunna ta bort ännu fler. Varför? Jo för att jag har insett att ens riktiga vänner ringer, smsar, hälsar på, och borde redan veta hur mitt liv funkar och ser ut. Sen har jag plockat bort de som jag anser vara en aningens iq-befriade, de som bara tycker synd om sig själva, som gör allt för att få sympati. Jag har nog helt enkelt börjat välja kvalité före kvantitét.

Idag ska jag försöka gå och få en klipp-tid, håret är lixom lite trist just nu. Sen ska här städas! Damma, dammsuga och skura golven. Sen ska jag försöka ordna så en kompis kan komma hit med sin bebis o hälsa på, de bor ju bara ett stenkast från oss.

Eventuellt ska jag dra på span också haha, vi får se.

Nu är det kaffetajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela