Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Jees...

Publicerad 2012-11-29 09:10:29 i Allmänt

Snart är det första advent, och den 7 december åker vi till London, och på torsdagen åker pojkarna till sin farmor i skåneland, dom längtar verkligen! 


Idag ska jag dock åka till staden med Sussu och shoppa lite grann, Sen kommer Jesper in och möter oss, om vi är kvar så länge det vill säga, och finns hälsan med mig så kommer jag gå och träna ikväll. Men då blir det gymmet, lite löpband och crossträning tänkte jag i sånna fall. 
 
Igår var det luciarep ute i Tyresö, alltid lika kul att få sjunga!

Klockan 13:00 idag är det tandläkaren med Lucas för kontroll av hans lilla tand, hoppas hoppas allt ser bra ut så han slipper bli tandlös för tidigt :)
 
Nu ska jag färga håret och sen ta en dusch, sedan ta itu med lite julpyssel innan det är dags att lämna lägenheten!
 
Ha en bra dag/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela