Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

En aning upprörd!

Publicerad 2012-11-20 05:50:58 i

Jag är en smula upprörd, för en sak, jag kan inte skriv varför rakt ut, men det jag kan skriva är att jag undrar hur människan tänker. Varför?!

Idag är det jobb under dagen, sen hämta pojkarna, eventuellt ta en eftermiddag i parken, sen mysa med min man. Han hamnar lite utanför emellanåt, för att mina tankar är någon annan stans just nu, hos min lillebror. Han har förståelse, men jag måste tänka på min familj!

Nu är det dusch som gäller, ha en bra dag ni alla!

/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela