Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

"Cockpit"

Publicerad 2012-11-19 07:40:43 i

Vi såg den igår. Jag var inställd på att asgarva hela filmen igenom, den var rolig, men inte så jag ville skratta mig genom filmen, men helt klart sevärd!

"Walle sitter på toaletten, i sin peruk, i sitt smink, iför klänning och handtrallar, då plötsligt en inneboende som sagt att han älskar "Maria" (walle har klätt ut sig till kvinna för att få jobb vilket denne inneboende inte fattat), han vill vara med henne. Inneboende öppnar toalettdörren i ögonblicket, inneboenden faller ihop, skickas till sjukhus och avlider". Inte så kul att han dör, men kul att han blir så chockad över att hans livs kärlek sitter och handtrallar hahahaha!

/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela