Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Trött och frussen...

Publicerad 2012-03-06 12:52:40 i Allmänt

Jag blev helt plötsligt jätte trött, och småfryser, kanske för att jag inatt fick lära mig att flyga av självaste "Batman", det var så jukt häftigt, världen jag var i var svart och lila, det var riktigt häftigt men ganska dystert.
Sen vet jag att jag såg mig själv i sjukhussängen, jag vet inte om jag var döende, men jag tror det...
Konstig dröm, men att jag kommer ihåg min dröm tyder ju på att jag sovit dåligt :( 

Det är så mycket kvar att göra, och det är bara jag som tar tag i det, japp det var en peak Jesper :P

Posta on-demand boxen till "comhem", tömma ur kartongerna, ordna till barnens lampa som hänger snett :(...
Nej usch, nu ska jag börja packa ihop väskan sen ska jag ta en omväg till jobbet för den friska luftens skull!

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela