Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Svårt att inse...

Publicerad 2012-03-01 06:40:54 i Allmänt

Jag har lite svårt att inse att min morfar verkligen är borta, jag vet att jag tjatar, men emellanåt känner jag mig arg och samtidigt ledsen...  Jag fick mejl, väldigt ofta från morfar, och han skickade alltid så roliga bilder i sina mejl..

Nåväl, nu är hela lägenheten klar och igår fick jag bukt på köket, det är lite småplock kvar men det får jag ta efterhand. Jag fick även upp lite tavlor, men jag är sjukr rädd för att paja väggarna :S

Idag ska jag jobba, mellan 12:00-20:15, det ska bli najs, jobba även imorrn och resterande helgen, på lördag måste jag dock snabbt hem så jag inte missar hela mello, men det kan man ju se i efterhand i värsta fall..

Nu är det dags att klä på ongarna så de kan traska iväg till "dådis"!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela