Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

För lite sömn och chips...

Publicerad 2012-03-26 09:09:11 i Allmänt

I Fredags ringde E och frågade om jag kunde komma förbi och sjunga lite, självklart ställer jag upp om jag har möjlighet, det gynnar ju bara mig att få sjunga! Efter det blev det hem och Jesper hade gjort falukorv med makaroner, MUMS, sen var det bara att somna. Upp på lördag för att jobba en sväng, sen hem och bara slöa i soffan, tills Tina kom, vi käkade, drack lite vin och sen bar det av till Råggan för att möta upp Jenny och Niklas för en trevlig kväll där. Vi hade det jätte trevligt, även om människor som är puckade dök upp, men även han som jag helst ser masserar mig, eftersom han är den bästa, dök upp!

Nåväl, på söndagen kräktes jag en sväng på morgonen, IUU!, sen kom chipspåsen fram och jag låg i soffan från 09:00-12:30 o käkade chips... hehe...
Idag är det fullpackat med jobb och lite andra hemliga uppdrag ;)

Veckan rullar på för fulla muggar, ska försöka frigöra min helg så jag verkligen bara kan vara med familjen, det hinns inte med :(

Igår tog vi en kvällsprommenad upp till Rådsparken, supermysigt, även om Lucas strejkade påvägen hem, stackarn var ju helt slut...

Dags för frukost!

Ha en superdag alla där ute!

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2012-03-26 10:34:44

Chips dagen efter är den bästa medicinen :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela