Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Festival!!

Publicerad 2012-07-28 05:53:53 i

Igår var vi inne på Helsingborgsfestivalen, vi kollade alla stånden, och till sist fick barnen åka karuseller, dom hade så roligt! Idag ska vi åka hem till Huddinge, känns rätt trist då tiden går så fort här nere:( Men det ska bli mysigt att komma hem ändå, katten har nog saknat oss! Det blir nog hem o lasta av allt och sen gå till parken så barnen får träffa sina kompisar, om dom nu är ute vilket jag hoppas på:) Åskan smyger här utanför fönstret vilket kan förklara huvudvärken jag har, uscha! Ha en skön dag allesammans!! /Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela