Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Falsk...

Publicerad 2012-07-21 06:22:28 i Allmänt

Det tillhör människan tror jag att vara falsk. Man kanske är falsk för att framstå som en bra människa, eller kanske gillar man intriger? Själv förväntar jag mig att folk är ärliga mot mig, om jag gör fel så förväntar jag mig att någon säger något, jag är sådan att jag måste få göra fel, annars lär jag mig inte.
Jag vill vara en bra människa, men jag har precis som alla andra, mina fel och brister. Jag vet mycket väl att jag inte alltid gör rätt, men är samtidigt öppen för att lära mig att göra rätt.

När jag inte åtar mig saker så är det för att jag inte vill göra fel, vilket jag tycker är bra...

Nej, idag åker vi till skåne, med min älskade familj, som älskar mig för just den jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela