Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Blir tokig!!!

Publicerad 2012-07-06 05:19:59 i Allmänt

Igår grillade vi med S och P, riktigt gott o mysigt! De var mulet men det gjorde inget alls!

Idag är det jobb men även sista dagen för barnen på dagis innan deras semester, och om två veckor är jag ledig, vi ska ner till skåneland som vanligt och jag funderar på att ta med mig katten ner, om jag kommer på hur man ska färdas med en katt på tåg, med mat o vatten o så... får väla googla lite =)

Jaha, idag vaknade jag 04:30, hur pigg som helst, jag känner mig exhalterad för något, men det enda som är inbokat ikväll är tvättstugan haha =)

Dagens ros går till mina arbetskollegor, bara för att ni är bäst i världen!

Dagens ris går till människor som inte respekterar andra människors beslut...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela