Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

morfar.

Publicerad 2012-01-12 07:52:18 i Allmänt

Dom säger att det tar tid att läka en sorg.
Jag kommer alltid att sakna dig morfar, du lämnade oss alldeles för tidigt.
Jag kommer sakna att du alltid hade din älskade kamera i högsta hugg, var du än var.
Jag saknar tiden då jag var liten och kom hem till dig, ställde mig på en gammal pall och diskade.
Jag saknar stunderna som var som bäst ute på holmen.
Du hade ju säkert minst 10 år kvar hos oss, varför nu?
Jag hoppas att du blir väl omhändertagen var du än är!

"Jag har hört om en stad ovan molnen, ovan jordiska dimhöljda länder.
Jag har hört om dess solljusa stränder, och en gång, tänk en gång är jag där"...

En dag möts vi igen morfar...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela