Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Flytt!

Publicerad 2012-01-18 07:29:32 i Allmänt

Idag flyttar vi!!! TJOHO!!! Här får ni se vilka tapeter vi valt, jag tror detta kommer bli kanoners!
Denna ska vi ha i sovrummet, med vita möbler.
Denna är likadan, fast vit då, denna ska vi ha som fondvägg i vardagsrummet...

Det är inte denna färg, men denna tapet vi ska ha i resterande vardagsrum.
Denna ska vara i hallen om jag minns rätt, det är lite silvrigt inslag i den som vi ska ha.
Denna ska pryda barnens rum, det kommer bli så fint med deras röda leksaks-backar och hyllor, liten touch av djungel/saga är tanken!

Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2012-01-18 15:23:24

Det kommer bli jättesnyggt!!

Ska bli kul att se hur det kommer se ut!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela