Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Flytt, vin, skola och läkarbesök...

Publicerad 2012-01-05 06:52:40 i Allmänt

Japp, snart flyttar vi, och barnen ska få nästan helt nytt rum, det kommer bli så bra!!! Men i samband med detta så ska barnen till öronläkaren, Lucas ska kontrollera rören i sina öron, Noah ska kolla hur det står till eftersom han börjat få otit (öroninflammation) igen. Fast han har inte haft något sen jag bad om remissen, suck!

Ikväll ska jag dricka vin, en vän till oss ska nämligen ha utflyttningsfest, hon flyttar till Finland med sin lilla dotter :'(
Kommer sakna dom!!!

Nu är det dags att promenera till jobbet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela