Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Agressioner!

Publicerad 2012-01-26 09:09:59 i Allmänt

Jag blir fullständigt galen på att ongen inte bara kan svälja sina två tabletter som är hur små som helst, han tuggade sönder dom, så två småbitar kom ut igen, men dom svalde han, jag tror han förstår vinken nu med att bara stoppa in dom och svälja dom. Ska dock försöka köpa hem film-dragering, då kan han inte tugga sönder som lika lätt och dessutom smakar dom lite citron.
"Barn mellan 1-3 år är svårast att ge mediciner" Jo tack, för Noah som snart blir 5, blir helt lycklig när han får hem "Amimox"... 

Så nu sitter jag här, i min morgonrock, full med chokladglass som jag försökte gömma tablettena i, men men jag har i alla fall tvättstugan imorrn... 

Idag blir det jobb mellan 12-19:30 sen ska det hem och pluggas, ska påbörja mitt inlämningsarbete också som ska vara inne på söndag... STRESS!

Nåväl, dags att läsa om mitt absoluta ointressanta ämne: politik!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela