Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Chansen...

Publicerad 2012-12-27 09:16:56 i Allmänt

...att inte kunna få försvara sig.
 
När människan möter på mostånd eller hinder, så sätts vår försvarsmekanism igång. Ingen vill göra fel, men alla gör det, för alla kan inte alltid göra rätt. Men om man tror att man gör rätt och aldrig får höra annat, hur ska man då kunna utvecklas? Hur ska man då kunna få sin försvarsmekanism att fungera?
 
Nä usch, nu är jag inne i en sån där dvala igen; Lås in mig, glöm bort mig, låt mig vara. Jag vet inte hur jag ska gå tillväga för att lösa det, känns som om att jag är en tickande bomb som inte hittar just det där perfekta sättet att få känna att precis allt är bra. 
 
Nu ska jag lägga mig i sängen en stund till innan dagen startar.
 
 
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela