Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Hehe...

Publicerad 2012-08-04 06:56:50 i Allmänt

En sak som både var skrattretande och i samband med det rätt patetiskt. Så nu har jag fått det sagt!

Idag vet jag inte om vi antingen åker in och kollar på pride-paraden eller om vi hittar på något annat, vädret ser ut som att det ska bli rätt najs, så ja vi får se helt enkelt!

Annars har veckan varit smockad med skansenbesök, umgänge, shopping, bråk o tjafs o lite så, en helt vanlig vecka det vill säga. På måndag börjar våra jobb igen, men jag är ledig och barnen ska få vara hemma med mig och bara strosa! Kanske grillar vi korv i parken, vi får se=)

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe!

Ps, alla mina länkar vill inte synas, men jag jobbar på de ds!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela